ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ НА НАДАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ КОМПАНІЄЮ єКЛЮЧ

1. Загальні положення

1.1. Цей Договір (оферта) є офіційною пропозицією компанії «єКлюч» (далі – Виконавець), адресованою фізичним особам (далі – Клієнт), що містить умови надання консультаційних послуг в онлайн-режимі. Договір є публічною офертою відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України.

1.2. Укладенням цього Договору вважається момент оплати послуг Клієнтом або часткове підтвердження Клієнтом через електронні засоби зв’язку.

1.3. Використання послуг компанії означає повну згоду Клієнта з умовами цього Договору.

1.4. Виконавець має право вносити зміни до цього Договору, про що повідомляється на офіційному сайті.

2. Предмет договору

2.2. Перелік послуг включає консультації з підготовки документів, підбору нерухомості, супроводу процесу іпотечного кредитування.

2.3. Обсяг послуг та їх вартість визначаються на сайті або при зверненні через інші канали зв’язку.

3. Порядок укладення договору

3.1. Договір вважається укладеним з моменту отримання Виконавцем оплати за замовлені послуги від Клієнта.

3.2. Оплата Клієнтом будь-якої частини послуг свідчить про акцепт оферти.

4. Права та обов’язки сторін

4.1. Обов’язки Виконавця:

  • Надавати послуги у відповідності до умов цього Договору.
  • Забезпечувати захист персональних даних Клієнта.

4.2. Обов’язки Клієнта:

  • Надати необхідну інформацію для надання послуг.
  • Своєчасно оплачувати послуги.

5. Вартість та порядок оплати

5.1. Вартість послуг визначається згідно з тарифами, опублікованими на офіційному сайті Виконавця.

5.2. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового розрахунку через банківські системи.

6. Порядок надання послуг

6.1. Послуги надаються в електронному форматі через платформи Виконавця після надходження оплати.

6.2. Клієнт отримує консультації за допомогою обраних засобів комунікації (телефон, месенджери тощо).

7. Відповідальність сторін

7.1. Виконавець не несе відповідальності за невиконання зобов’язань, що виникли внаслідок непередбачених обставин, зокрема технічних проблем на стороні Клієнта.

7.2. Клієнт несе відповідальність за достовірність наданої інформації.

8. Конфіденційність

8.1. Виконавець зобов’язується зберігати конфіденційність інформації, наданої Клієнтом.

9. Термін дії договору

9.1. Цей Договір набуває чинності з моменту акцептування Клієнтом і діє до повного виконання зобов’язань сторонами.

10. Розірвання договору

10.1. Клієнт має право відмовитися від послуг до моменту їх фактичного надання, попередивши про це Виконавця.

11. Вирішення спорів

11.1. Усі спори, що виникають у зв'язку з цим Договором, вирішуються шляхом переговорів. У разі неможливості дійти згоди – у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.